Onze huisregels:

• Het terrein is voor huurders toegankelijk tussen zonsopgang en zonsondergang, m.u.v. huurders van de paardenboxen in de wintermaanden.
  • Openingstijden bezoekers: Zaterdag van 10u-15u van April-oktober
  • Bezoekers zijn welkom, deze dienen zich ook te houden aan de regels.
  • Houd rekening met elkaar, geen lawaai en overlast. Kom zoveel mogelijk te voet.
  • Zorg zelf voor de afvoer van je afval.
  • Vuur stoken is verboden.
  • Het voeren van de dieren is niet toegestaan.
  • Geen aanhangwagens parkeren op het parkeerterrein zonder overleg met de eigenaren van de stichting.
  • Het is verplicht je eigen tuin en overpaden schoon te houden en bij te houden, evenals de paddock en weide.
  • Honden alleen aan de lijn toegestaan.
  • Een praatje maken met elkaar en tips uitwisselen mag altijd, maar bemoei je niet met elkaars activiteit.
  • Maak gebruik van het gezamenlijke veld en mededelingen bord. Hier is ruimte voor het uitwisselen van tips, groentes, recepten etc.
  • Toegang is voor eigen risico.
  • Tuinieren is voor eigen risico. Stallen en weidegang van paarden is voor eigen risico.
  • Neem laagdrempelig contact op met een van de bestuursleden als er iets is.

Hou het vooral gezellig met elkaar!