Wil jij ons helpen en vriend worden?

Stichting Groen en Geluk creëert een groene, duurzame plek waar mens, dier en natuur kunnen verbinden. Dit doen we d.m.v. moestuinen, paardenboxen en leuke activiteiten voor jong en oud in het dorp.

Door vriend te worden van Stichting Groen en Geluk, zorgt u ervoor dat de stichting deze leuke en verbindende activiteiten kan blijven organiseren. Je wordt al vriend vanaf 25 euro per jaar. Als dank ontvang je een leuke attentie en krijg je korting op workshops.

Liever een kleine vriend worden, dat kan vanaf 5 euro!

Hoe?

Klik hier, vul het juist bedrag in en laat je gegevens achter!  ( € 25,00 of € 5,00)

Liever anders verbinden?

• Maak zelf een bedrag over IBAN: NL20INGB0675355370, t.n.v. Stichting Groen en Geluk
  • Contant, meld je bij een van de medewerkers
  • Eenmalig doneren, scan de QR code en pas het bedrag naar wens aan
  • Alleen nieuwsberichten, laat je e-mailadres achter info@stichtinggroenengeluk.nl
  • Zelf een leuk idee? Ga met ons in gesprek

Zonder de hulp van onze vrienden en sponsoren zou deze mooie stichting niet mogelijk zijn!

Heel erg bedankt!